Co zrobić, gdy kurier nie odebrał przesyłki?

Czasami zdarza się tak, że kurier nie odbierze od nas przesyłki. W razie zaistnienia takiej sytuacji możemy skontaktować się z infolinią firmy kurierskiej, która nas zawiodła lub skontaktować się mailowo bądź telefonicznie z zespołem Spakuj-Wyslij.pl. Często zdarza się, że kurier nie zrealizuje odbioru przesyłki, ponieważ mniej lub bardziej omyłkowo zamknie zlecenie na swoim skanerze odbierając przesyłkę z innego adresu. Wtedy zlecenie przepada, a kurier o nim najzwyczajniej w świecie w natłoku pracy zapomina. Czasami kurierzy nie przyjeżdżają po odbiór przesyłki, ponieważ zlecenie od dyspozytora dostają po odjechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów od miejsca odbioru. Teoretycznie mimo powinni się wrócić, ale bardzo często tego nie robią z powodów ekonomicznych. Kolejną rzadszą, ale nadal częstą sytuacją jestPo kontakcie z infolinią firmy kurierskiej uzyskamy informację dlaczego przesyłka nie została od nas odebrana i czasami telefon kontaktowy kuriera w celu wyjaśnienia sytuacji. Jednak jeśli zlecenie już zostało przez kuriera zamknięte to nie obędzie się bez kontaktu z zespołem Spakuj-Wyślij.pl. Bardzo ważne jest, żeby kontakt z nami nawiązać już w dniu w którym kurier nie odebrał przesyłki lub kolejnego dnia roboczego z samego rana. Często bywa tak, że klienci kontaktują się z nami za późno, gdy już mamy związane ręce i nie możemy nic w danym dniu zrobić przez co dochodzi do opóźnienia o kolejny dzień.Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby przesyłka została od Państwa odebrana jak najszybciej.