Jak zrobić zwrot w DeeZee.pl i na jaki adres wysłać paczkę?

Polski sklep internetowy DeeZee.pl oferuje modne i wygodne obuwie damskie na wszystkie pory roku i oczywiście różne okazje. Poza tym w katalogu marki znaleźć można również galanterię oraz różnego rodzaju akcesoria. Polska marka łączy doskonałą jakość materiałów, atrakcyjne projekty oraz funkcjonalne i wygodne rozwiązania. Dzięki temu na co dzień i w wyjątkowych sytuacjach można wyglądać świetnie i czuć się komfortowo. Od 2018 roku sklep współpracuje ze znaną marką CCC.

DeeZee sklep internetowy

Jak zwrócić towary DeeZee?

Obuwie DeeZee można kupić w sklepach stacjonarnych, a dużym powodzeniem cieszy się również sprzedaż online. Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy klient może odstąpić od umowy z DeeZee w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przesyłki. Wystarczy spakować towar i wypełnić formularz.

Formularz zwrotu DeeZee

Żeby usprawnić całą procedurę, warto wypełnić formularz zwrotu DeeZee, który znajduje się na stronie internetowej. Ten sam druk został również przesłany e-mailem wraz z potwierdzeniem wysyłki zamówienia. Wystarczy go wydrukować, wypełnić i włożyć do kartonu ze zwracanym obuwiem. Uniwersalny formularz można znaleźć również pod adresem https://deezee.pl/files/formularz_zwrotu_deezee_sp._zoo.pdf.

Deezee sklep formularz zwrotu formularz_zwrotu_deezee_sp._zoo

Jak wysłać paczkę ze zwrotem DeeZee?

Paczkę ze zwrotem do DeeZee można wysłać pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na kuriera, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać. Należy pamiętać o tym, by zapakować ją w taki sposób, by nie narazić towarów na uszkodzenia na żadnym etapie transportu. Pudełko warto owinąć papierem lub folią oraz okleić taśmą.

Na jaki adres wysłać paczkę ze zwrotem DeeZee?

Na wysyłkę zwrotu DeeZee daje 30 dni. Paczkę należy nadać na adres:

DeeZee.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji

ul. Krakowska 87

32-050 Skawina

DeeZee nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatów. Koszty wysyłki zwrotu ponosi kupujący.

Zwrot należności DeeZee

DeeZee zwróci pieniądze za towar najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy przelewem bankowym na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie. Poza tym numer konta można wskazać w formularzu, jeśli wybrało się płatność przy odbiorze. DeeZee wiadomością mailową powiadomi o wysłaniu środków na rachunek.

Jak wymienić towar DeeZee?

By wymienić towar w DeeZee, należy zwrócić produkty, a następnie złożyć nowe niezależne zamówienie. Można wybrać dowolny kolor, model, rozmiar i oczywiście należy za zakupy zapłacić przelewem, kartą lub wybrać opcję płatności przy odbiorze.

Jak reklamować produkty DeeZee?

Jeśli produkty mają wady, można je reklamować w DeeZee, wypełniając formularz reklamacyjny ze strony internetowej lub ten, który został przesłany na e-mail wraz z potwierdzeniem wysyłki zamówienia. Druk należy zapakować wraz z produktami do kartonu w taki sposób, by nie zostały one uszkodzone na żadnym etapie transportu.

Kontakt z DeeZee

Przed wysyłką warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta DeeZee: mailowo na adres deezee@deezee.pl, lub telefonicznie pod numerem 534 644 447 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-19.00). Można również nadać przesyłkę na adres:

DeeZee.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji

ul. Krakowska 87

32-050 Skawina

DeeZee sklep logo

Zwrot środków DeeZee

Zwrot środków nastąpi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji DeeZee w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Firma dokonuje przelewu środków na konto bankowe, z którego były opłacane zakupy lub rachunek wskazany w formularzu reklamacji. O wysłaniu środków DeeZee informuje klientów drogą mailową.