Jak zrobić zwrot w Mohito.com i na jaki adres wysłać paczkę?
Mohito jest jedną z rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych, która przede wszystkim przygotowuje ofertę dla młodych, modnych kobiet. W kolekcjach łączy się dyskretną elegancję, casualową wygodę i nieszablonowy styl. Dlatego właśnie produkty Mohito są wybierane przez panie na co dzień i na wyjątkowe wyjścia. Marka kusi również atrakcyjnymi cenami i doskonałą jakością produktów. Obecnie działa w Polsce i między innymi w Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Ukrainie oraz Litwie w szeregu sklepów stacjonarnych oraz oczywiście w internecie. Popularność Mohito zawdzięcza również ciekawym akcjom promocyjnym oraz silnej aktywności w mediach społecznościowych, dzięki czemu oferta trafia do szerokiej grupy klientek.
Jak zwrócić towar Mohito?
Sklep internetowy Mohito daje możliwość zwrotu towarów, które nie spełniają oczekiwań klientów w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki. Odstąpienie od umowy nie wymaga podawania przyczyny, ale ubrania czy dodatki muszą być zwrócone w stanie niezmienionym. Przede wszystkim nie mogą być używane i muszą posiadać oryginalne etykiety.
Gdzie zwrócić produkty Mohito?
Bez problemu towar Mohito zwrócić można w dowolnym sklepie marki w Polsce. Wystarczy przygotować produkty do oddania, a także mieć przy sobie dowód zakupu. Może to być na przykład faktura, którą klient otrzymuje drogą elektroniczną przy zamówieniu.
Zwroty w sklepie internetowym
Produkty można również odesłać do sklepu internetowego Mohito, wypełniając formularz zwrotu, który jest dostępny w panelu klienta. Poza tym można również wydrukować oświadczenie o odstąpieniu od umowy ze strony internetowej. Formularz zwrotu Mohito należy zapakować razem z produktami do paczki. Możesz wysłać paczkę pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na przewoźnika, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.
Jak zapakować paczkę ze zwrotem Mohito?
Przy przygotowywaniu przesyłki ze zwrotem Mohito należy zwrócić szczególną uwagę na sposób zapakowania. Można skorzystać z opakowania, w którym sklep przysłał zamówienie. Warto zadbać o to, aby paczka nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Do przesyłki warto również dołączyć fakturę. Przyspiesza to cały proces zwrotu należności. Dowód zakupu można znaleźć również w panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. W przypadku zwrotu Mohito w sklepie stacjonarnym wystarczy okazać fakturę na urządzeniu mobilnym.
Jak wysłać zwrot Mohito?
Zwroty Mohito należy odesłać paczką opłaconą z góry na adres:
LPP S.A. Esklep Mohito.com
ul. Jabłoniowa 46A
80-175 Gdańsk
Zwrot należności Mohito realizuje tą samą drogą, w jaki było opłacone zamówienie – czyli na konto bankowe lub na kartę.
Jak wymienić towar w Mohito?
Wymianę towaru w sklepie stacjonarnym można zrealizować w każdym salonie Mohito w Polsce. W sklepie internetowym należy produkt zwrócić i złożyć nowe zamówienie.
Reklamacja Mohito
Reklamacja Mohito dotyczy rzeczy, które mają różnego rodzaju wady. Można ją składać ciągu dwóch lat od daty zakupu. Bez problemu można złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym Mohito. Poza produktem trzeba mieć informacje, które potwierdzają zakup – listę zamówionych towarów lub fakturę online. Reklamacji w sklepie internetowym Mohito dokonuje się na podstawie wypełnionego formularza dostępnego w koncie klienta. Produkt następnie trzeba spakować i odesłać paczką opłaconą z góry na adres:
LPP S.A. Esklep Mohito.com
ul. Jabłoniowa 46A
80-175 Gdańsk
Reklamację Mohito rozpatruje w terminie 14 dni, a informacja zwrotna wysyłana jest drogą elektroniczną. Jeśli reklamacja zostanie uznana Mohito prześle należność na konto bankowe lub kartę.