Jak zrobić zwrot w Mohito.com i na jaki adres wysłać paczkę?

Mohito jest jedną z rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych, która przede wszystkim przygotowuje ofertę dla młodych, modnych kobiet. W kolekcjach łączy się dyskretną elegancję, casualową wygodę i nieszablonowy styl. Dlatego właśnie produkty Mohito są wybierane przez panie na co dzień i na wyjątkowe wyjścia. Marka kusi również atrakcyjnymi cenami i doskonałą jakością produktów. Obecnie działa w Polsce i między innymi w Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Ukrainie oraz Litwie w szeregu sklepów stacjonarnych oraz oczywiście w internecie. Popularność Mohito zawdzięcza również ciekawym akcjom promocyjnym oraz silnej aktywności w mediach społecznościowych, dzięki czemu oferta trafia do szerokiej grupy klientek.

 Mohito sklep internetowy

Jak zwrócić towar Mohito?

Sklep internetowy Mohito daje możliwość zwrotu towarów, które nie spełniają oczekiwań klientów w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki. Odstąpienie od umowy nie wymaga podawania przyczyny, ale ubrania czy dodatki muszą być zwrócone w stanie niezmienionym. Przede wszystkim nie mogą być używane i muszą posiadać oryginalne etykiety. 

Gdzie zwrócić produkty Mohito?

Bez problemu towar Mohito zwrócić można w dowolnym sklepie marki w Polsce. Wystarczy przygotować produkty do oddania, a także mieć przy sobie dowód zakupu. Może to być na przykład faktura, którą klient otrzymuje drogą elektroniczną przy zamówieniu.

Zwroty w sklepie internetowym

Produkty można również odesłać do sklepu internetowego Mohito, wypełniając formularz zwrotu, który jest dostępny w panelu klienta. Poza tym można również wydrukować oświadczenie o odstąpieniu od umowy ze strony internetowej. Formularz zwrotu Mohito należy zapakować razem z produktami do paczki. Możesz wysłać paczkę pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na przewoźnika, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.

Jak zapakować paczkę ze zwrotem Mohito?

Przy przygotowywaniu przesyłki ze zwrotem Mohito należy zwrócić szczególną uwagę na sposób zapakowania. Można skorzystać z opakowania, w którym sklep przysłał zamówienie. Warto zadbać o to, aby paczka nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Do przesyłki warto również dołączyć fakturę. Przyspiesza to cały proces zwrotu należności. Dowód zakupu można znaleźć również w panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. W przypadku zwrotu Mohito w sklepie stacjonarnym wystarczy okazać fakturę na urządzeniu mobilnym.

Jak wysłać zwrot Mohito?

Zwroty Mohito należy odesłać paczką opłaconą z góry na adres:

LPP S.A. Esklep Mohito.com

ul. Jabłoniowa 46A

80-175 Gdańsk

Zwrot należności Mohito realizuje tą samą drogą, w jaki było opłacone zamówienie – czyli na konto bankowe lub na kartę.

Jak wymienić towar w Mohito?

Wymianę towaru w sklepie stacjonarnym można zrealizować w każdym salonie Mohito w Polsce. W sklepie internetowym należy produkt zwrócić i złożyć nowe zamówienie.

Mohito sklep logo

Reklamacja Mohito

Reklamacja Mohito dotyczy rzeczy, które mają różnego rodzaju wady. Można ją składać ciągu dwóch lat od daty zakupu. Bez problemu można złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym Mohito. Poza produktem trzeba mieć informacje, które potwierdzają zakup – listę zamówionych towarów lub fakturę online. Reklamacji w sklepie internetowym Mohito dokonuje się na podstawie wypełnionego formularza dostępnego w koncie klienta. Produkt następnie trzeba spakować i odesłać paczką opłaconą z góry na adres: 

LPP S.A. Esklep Mohito.com

ul. Jabłoniowa 46A

80-175 Gdańsk

Reklamację Mohito rozpatruje w terminie 14 dni, a informacja zwrotna wysyłana jest drogą elektroniczną. Jeśli reklamacja zostanie uznana Mohito prześle należność na konto bankowe lub kartę.