Jak zrobić zwrot w sklepie Andżela  i na jaki adres wysłać paczkę?

Sklep internetowy „Andżela” oferuje odzież damską polskich i zagranicznych marek, która doskonale wpisuje się w najnowsze trendy. To propozycje dla pań, które cenią wygodę, casualowy styl oraz funkcjonalność, a także oryginalny look. W efekcie bez problemu można wykreować niezwykłe połączenia, codziennie zachowywać streetwearowym outfitem, a wieczorem wyjściową stylizacją. W ofercie sklepu „Andżela” można znaleźć ubrania dla każdej sylwetki – także tej w rozmiarze plus size.

Andżela sklep internetowy

Zwroty w sklepie Andżela

Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma prawo do tego, aby odstąpić od umowy zawartej na odległość ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Co istotne, aby zwrócić towar nie trzeba uzasadniać powodów. Sklep wymaga, by ubrania były w stanie niezmienionym, czyli nie mogą być używane a tym bardziej zniszczone. Dotyczy to również opakowania towaru. Do zwrotu lub reklamacji w sklepie „Andżela” należy dołączyć również wszystkie produkty, które otrzymaliśmy dodatkowo – jako gratis do zamówienia.

Jak wysłać zwrot do sklepu Andżela?

„Andżela” zwroty przyjmuje tylko z wypełnionym własnoręcznie podpisanym formularzem, który należy pobrać ze strony internetowej Formularz zwrotu towaru [PDF]. Poza tym w przesyłce ze zwrotem do sklepu „Andżela” musi się znaleźć również dowód zakupu. Te dokumenty przyspieszają realizację odstąpienia od umowy.

Andżela sklep formularz zwrotu formularz-zwrotu-towaru

Na jaki adres wysłać zwrot?

Dokumenty należy zapakować wraz z towarem do kartonu i odesłać na adres:

Sklep Andżela

ul. Macieja Rataja 16

96-100 Skierniewice

Najczęściej klienci nadają paczki kurierem lub na poczcie. Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na kuriera, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.

Sklep „Andżela” nie przyjmuje przesyłek, które są wysyłane za pobraniem lub do paczkomatu.

Andżela sklep logo

Jak zapakować przesyłkę ze zwrotem?

Warto pamiętać o tym, że klient musi w taki sposób przygotować przesyłkę ze zwrotem do sklepu „Andżela”, by dotarła ona do odbiorcy w stanie nienaruszonym. Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni na numer wskazanego w formularzu zwrotu konta bankowego.

Reklamacje „Andżela” uznaje w przypadku wady produktu. By rozpocząć procedurę, należy skontaktować się drogą mailową sklep@andzela.com lub przez formularz elektroniczny i w ten sposób zgłosić reklamację. Towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem [PDF] oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres:

Sklep Andżela

ul. Macieja Rataja 16

96-100 Skierniewice

Analogicznie do zwrotów „Andżela” nie przyjmuje przesyłek odesłanych w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Paczki powinny być zapakowane w taki sposób, by nie zostały uszkodzone w czasie transportu. Reklamacje „Andżela” rozpatruje w terminie do 14 dni, a o jej wynikach poinformuje drogą e-mailową.