Jak zwrócić produkty do karko.pl?

Sklep karko.pl swoją ofertę kieruje przede wszystkim do pań plus size. W swoich kolekcjach udowadnia, że modne stroje w każdym rozmiarze mogą wyglądać rewelacyjnie, podkreślać styl i doskonale odpowiadać na potrzeby rynku i klientek. Karko oferuje odzież na co dzień i na specjalne wyjścia, a także dodatki czy niezwykle zmysłową bieliznę. Dzięki doskonałej jakości fasonom i wspaniałym krojom można świetnie wyeksponować atuty i ukryć pewne mankamenty sylwetki. Jeśli jakiś ciuch nie spełni naszych oczekiwań, można go również zwrócić karko.pl.

Jak zwrócić produkty karko.pl?

Klient zgodnie z obowiązującymi przepisami na prawo w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru do jego zwrotu bez podania przyczyn. Odstąpienie od umowy z karko.pl jest możliwe tylko w wypadku zawierania jej na odległość, przy czym klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Zwracane produkty karko.pl nie mogą nosić śladów używania. Muszą być dostarczone w stanie niezmienionym, a klient odpowiada za zmniejszenie ich wartości, które jest wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

By zwrócić produkt karko.pl, wystarczy go odesłać w nieuszkodzonym stanie, dołączyć do przesyłki paragon oraz formularz, w którym określa się chęć zwrotu oraz podaje się numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

Jak szybko karko.pl rozpatruj zwrot?

Karko w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania sprawdzi stan przekazanego produktu i w przypadku braku przeciwwskazań w terminie do 14 dni prześle informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i dokona zwrotu pieniędzy na wskazany numer konta.

Co musi być w przesyłce ze zwrotem karko.pl?

Podstawę reklamacji karko.pl lub zwrotu stanowi dowód zakupu (paragon lub faktura) i oryginalne opakowanie. Przesyłkę ze zwrotem należy zapakować w taki sposób, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Można ją wysłać pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz czekać na przyjazd kierowcy, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.

Adres zwrotów karko.pl?

Przesyłkę ze zwrotem karko.pl należy wysłać na adres:

KARKO ROBERT KARKOWSKI

ul. Krzeszowska 62, p. IV

23-400 Biłgoraj 

Karko nie przyjmuje przesyłek wysłanych na inny adres lub do paczkomatów. Takie paczki zostaną zwrócone do nadawcy.

Jak dokonać wymiany produktów karko.pl?

Karko nie wymienia ubrań na inny rozmiar czy kolor. Należy dokonać zwroty towarów i zamówić nową rzecz, która będzie spełniać wymagania. Do zwrotu karko.pl oczywiście musi być dołączony formularz, w którym należy podać między innymi numer konta bankowego, na który mają wpłynąć pieniądze ze sklepu.

Jak reklamować towary karko.pl?

Przesyłkę z zamówieniem od karko.pl należy sprawdzić, czy nie została uszkodzona na etapie transportu. Jeśli widoczne są uszkodzenia zewnętrzne opakowania, karko.pl zaleca odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12 200 20 50.

Można również odebrać przesyłkę i otworzyć w obecności kuriera. Wówczas sporządzony protokół rozbieżności stanowi podstawę późniejszej reklamacji karko.pl.

Jeśli towar jest niezgodny z opisem lub okazał się wadliwy, można go reklamować w karko.pl. Należy produkt odesłać, dołączając paragon oraz formularz zwrotu karko.pl. Należy opisać produkt oraz wskazać formę rekompensaty oraz adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy od karko.pl.

Decyzja o reklamacji karko.pl

Karko informuje mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zostaną zrekompensowane wszystkie poniesione przez klienta koszty w postaci przesłania nowego egzemplarza lub zwrotu pieniędzy.

Karko nie przyjmuje paczek pobraniowych oraz takich, kiedy nadawca przerzuca koszt dostawy na odbiorcę. Sklep dokonuje przelewów związanych ze zwrotami i reklamacjami wyłącznie przelewem na konto podane w formularzu.

Kontakt karko.pl

W przypadku wątpliwości warto skontaktować się z karko.pl poprzez e-mail: sklep@karko.pl lub telefonicznie: + 48 12 200 20 50. Doradcy udzielą wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub dokonać zwrotu.

Wyceń paczkę ze zwrotem do karko.pl