Jak zwrócić sprzęt Orange?

Firma Orange to znany i sprawdzony dostawca telefonii stacjonarnej, komórkowej, telewizji i internetu. Większość klientów decyduje się na korzystanie z usług w pakietach, co jest wygodne i atrakcyjne cenowo. Orange stale wyznacza trendy na rynku i sprawia, że można się komunikować jeszcze szybciej i codziennie korzystać z różnego rodzaju multimediów, które są świetną rozrywką, a także stają się niezbędne do pracy i nauki. Warto jednak pamiętać o tym, że po zakończonej lub rozwiązanej umowie należy zwrócić sprzęt Orange. Tyczy się wszystkich dostawców podobnych usług. Każdy abonent musi oddać urządzenie do Orange, które otrzymał niejako w dzierżawę.

Jak dokonać zwrotu urządzeń Orange?

Wszystkie procedury dotyczące tego, jak zwrócić urządzenia do Orange można znaleźć w Regulaminie świadczenia usług medialnych operatora. Najczęściej sprzęt taki jak dekodery, karty Viaccess, Smart Wifi Box, terminal ONT oddaje się operatorowi po rozwiązaniu umowy. Poza tym urządzenia musimy również zwrócić po odstąpieniu od umowy. Zdarza się również, że operator nakazuje zwrot sprzętu w związku z tym, że z różnych powodów nie może kontynuować umowy i świadczyć usług. To może się zdarzyć w każdym momencie.

W jednym wariancie zwrot dekodera wraz z kartą Viaccess zostanie potraktowany jako rezygnacja z całej usługi TV. W związku z powyższym traktuje się taką umowę jako rozwiązaną przed terminem, a tym samym zostaną do niej dołączone dodatkowe opłaty.

W jakim terminie należy zwrócić urządzenia Orange?

Terminy zwrotu urządzeń Orange są określone w umowie podpisanej z operatorem. Poza tym są zależne od rodzaju świadczonej usługi. Na przykład w Neostradzie lub Neostradzie z TV sprzęt do Orange należy zwrócić w terminie 14 dni od rozwiązania lub zakończenia umowy. Inne pakiety takie jak Usługi DSL, Biznes Pakiet i pakiety zaawansowane są obwarowane innymi zasadami. W tym wypadku z klientami kontaktuje się dział techniczny, który umawia się na odbiór sprzętu przez pracownika. Najczęściej ten okres jest wyliczany maksymalnie na 30 dni od zakończenia umowy. Warto pamiętać o tym, że brak zwrotu sprzętu do Orange może generować naliczanie dodatkowych opłat.

W jakim miejscu oddać urządzenia Orange?

Bez problemów można zwrócić sprzęt Orange w salonie stacjonarnym operatora. Lista punktów znajduje się na stronie internetowej. Poza tym można wysłać sprzęt do magazynów Orange. Należy w taki sposób przygotować przesyłkę, by nie została ona uszkodzona na żadnym etapie transportu. Paczkę ze zwrotem Orange można wysłać pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz czekać na przyjazd kierowcy, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.

Adres zwrotów Orange

Przesyłkę ze zwrotem Orange należy wysłać na adres:

Zwrot Detaliczny Orange, Ceva Logistics

ul. Południowa 2

05-850 Ołtarzew

z dopiskiem “Zwrot dzierżawionych sprzętów”

Co zapakować do zwrotu Orange?

Przesyłka ze zwrotem urządzeń Orange musi zawierać kompletny sprzęt. Czyli poza modemami czy dekoderami muszą się znaleźć także zasilacze, kable, piloty, przewody HDMI.