Jak zwrócić towar w W.Kruk?

Marka W.Kruk kojarzona jest z doskonałej jakości piękną biżuterią i stylowymi dodatkami dla kobiet i mężczyzn. Firma działa od 1840 roku i stale wyznacza trendy w branży. Staje się również synonimem elegancji, luksusu i uwielbienia dla piękna. Może dlatego produkty tej najstarszej marki jubilerskiej w Polsce są chętnie wybierane na prezent dla kogoś szczególnie bliskiego. Złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne, zegarki znanych światowych marek można kupić w licznych punktach stacjonarnych. Bez problemu można również zrobić zakupy w internecie. Także zwrot produktu w W.Kruk jest bardzo prostą i intuicyjną procedurą.

Zwrot towaru w W.Kruk

Towar zakupiony w W.Kruk można bezpłatnie zwrócić kurierem w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem. Z tej możliwości mogą skorzystać klienci, którzy dokonali zakupu na odległość, poza salonem. Przy odstąpieniu od umowy z W.Kruk nie trzeba podawać przyczyny swojej decyzji oraz nie ponosi się żadnych kosztów.

Jak odstąpić od umowy z W.Kruk?

Odstąpienie od umowy z W.Kruk musi mieć formę pisemną. W terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia. Można na przykład skorzystać z formularza dostępnego na stronie internetowej W.Kruk https://wkruk.pl/rma. W dedykowane miejsca należy wpisać dane osobowe, numer zamówienia oraz informacje, które produkty chce się zwrócić. Klient nie musi skorzystać z formularza online. Wystarczy, że prześle jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z W.Kruk przed upływem terminu.

Kiedy wysłać zwrot?

Przesyłkę ze zwracanym towarem do W.Kruk należy wysłać w terminie do 14 dni od dnia, w którym zostało przesłane oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów.

Jak przygotować przesyłkę ze zwrotem W.Kruk?

Paczka ze zwrotem W.Kruk musi być przygotowana w taki sposób, by nie została ona uszkodzona na żadnym etapie transportu. Sklep zaleca, aby nadać przesyłkę kurierem. Produkty należy umieścić w oryginalnych opakowaniach i w obecności kuriera je zapakować w bezpieczny sposób. Do paczki ze zwrotem W.Kruk warto włożyć formularz zwrotu https://wkruk.pl/files/dokumenty/WKRUK-Formularz-zwrotu.pdf, o ile został wypełniony. Kurier natomiast na przesyłce umieści etykietę zwrotną i dzięki temu klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem towarów W.Kruk.

Adres zwrotów W.Kruk

Przesyłkę ze zwrotem W.Kruk należy wysłać na adres:

Sklep Internetowy W.KRUK

W.KRUK SA

Podium Park

Al. Jana Pawła II 43a

31-864 Kraków

Z dopiskiem: “ZWROT”

Warto wysłać paczkę ze zwrotem W.Kruk kurierem. Jeśli nie chcesz czekać na przyjazd kierowcy, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.

Jak zapakować produkty W.Kruk?

Towar zwracany W.Kruk nie może nosić śladów użytkowania. Musi mieć wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. Należy oczywiście zabezpieczyć go w taki sposób, by nie został uszkodzony lub zniszczony w transporcie.

Zwrot pieniędzy W.Kruk

W.Kruk zwróci dokonane płatności – w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot pieniędzy W.Kruk zrealizuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient w sposób wyraźny zgodzi się na inny sposób zwrotu. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu odesłania zwracanych towarów.

Jak reklamować towar W.Kruk?

By reklamować produkt W.Kruk, należy wypełnić formularz reklamacji lub zgłosić reklamację osobiście w jednym z Salonów W.KRUK. Wydruk lub oświadczenie musi być podpisane lub przesłane po wypełnieniu na adres e-mail: infolinia@wkruk.pl.

Adres reklamacji W.Kruk

Reklamowany towar, wypełniony formularz reklamacyjny https://wkruk.pl/files/dokumenty/WKRUK-Formularz-reklamacji.pdf lub oświadczenie o składanej reklamacji należy przesłać na adres:

Reklamacje W.KRUK

W.KRUK SA

Podium Park

Al. Jana Pawła II 43a

31-864 Kraków

z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z Salonów W.KRUK.

Termin rozpatrywania reklamacji W.Kruk

W.Kruk reklamację rozpatruje w terminie do 14 dni od dnia przesłania lub dostarczenia formularza i towarów. O swojej decyzji informuje klienta drogą mailową lub telefoniczną.

Kontakt z W.Kruk

W przypadku wątpliwości warto skontaktować się z W.Kruk za pomocą formularza online https://wkruk.pl/contact. Poza tym działa infolinia sklepu internetowego W.KRUK od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem telefonu 12 345 1840. Ze sklepem można również skontaktować się drogą mailową: e-mail: bok@wkruk.pl.

Sprawdź, ile kosztuje paczka ze wzrostem W.Kruk