Jak zwrócić towar w Wittchen?

Ekskluzywna marka galanterii skórzanej Wittchen od lat jest liderem na rynku. Przede wszystkim przyciąga klientów ciekawym designem oraz najlepszą jakością materiałów i detali. To sprawia, że po torby i torebki, portfele oraz różnego rodzaju akcesoria sięgają panie i panowie, szczególnie ci, którzy cenią elegancki i przykuwający uwagę styl. Poza tym firma mocno dba o potrzeby klientów i wielu wariantach galanteria wyposażona jest w specjalne poszewki blokujące możliwość zdalnego skanowania kart płatniczych. Marka Wittchen oferuje również odzież skórzaną. Każda nowa kolekcja stale się wielkim modowym hitem, a w różnorodnych propozycjach każdy znajdzie idealną dla siebie. Produkty Wittchen dostępne są w sieci sklepów internetowych oraz w internecie. Bez problemu można również wymienić towar, reklamować go lub zwrócić.

Zwrot Wittchen

Każdy klient, który dokonał zakupu przez Internet, ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość z Wittchen. Nie musi przy tym podawać przyczyny swojej decyzji oraz nie ponosi dodatkowych kosztów, o ile wybrał oferowany sposób dostawy przesyłki. Na zwrot Wittchen konsument ma 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. By zachować ten termin, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Formularz zwrotu Wittchen

Przy zgłoszeniu zwrotu Wittchen warto korzystać z interaktywnego formularza dostępnego na stronie internetowej sklepu https://www.wittchen.com/pl-PL/nowy-zwrot. To najprostsza metoda, aby odstąpić od umowy. Niezwykle istotne jest podanie prawidłowego numeru zamówienia Wittchen w formularzu. Można również wydrukować i wypełnić formularz https://static.wittchen.com/gfx/file/zwrot.pdf i przesłać do sklepu.

Adres zwrotów

Przesyłkę ze zwrotem Wittchen należy wysłać na adres oddziału przedsiębiorstwa lub dostarczyć do punktu stacjonarnego.

Adres zwrotów Wittchen:

WITTCHEN Zwroty

ul. Kabaretowa 21, bud. B

01-942 Warszawa

Produkty należy zwrócić Wittchen niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Przesyłkę można dostarczyć do punktu lub wysłać za pośrednictwem poczty lub tanim kurierem. Jeśli nie chcesz czekać na przyjazd kierowcy, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.

Jak przygotować paczkę ze zwrotem Wittchen?

Przesyłkę ze zwrotem Wittchen należy zapakować w taki sposób, aby produkty nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. Trzeba do niej zapakować rzeczy będące przedmiotem umowy. Poza tym klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącego przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwrot pieniędzy Wittchen

Wittchen dokłada starań, by jak najszybciej zwrócić klientowi pieniądze. Dzieje się to nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez kupującego. Wittchen zwraca wszystkie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego. Oznacza to tyle, że nie odda dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.

Wittchen zwraca zapłatę przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób płatności, który nie wiąże się z żadnymi kosztami. Sklep podkreśla również, że może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty do momenty otrzymania zwrotu towarów Wittchen lub dostarczenia dowodu jego nadania.

Reklamacja towarów Wittchen

Jeśli produkt Wittchen okazał się wadliwy, można go reklamować z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Klient może w tym momencie złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny lub o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może również wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Klient nie może odstąpić od umowy z Wittchen, jeżeli wada jest nieistotna.

Formularz reklamacji Wittchen

Klient, który chce zgłosić reklamację Wittchen, musi na koszt sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny. Jest od dostępny w formularzu online, który należy wypełnić na https://www.wittchen.com/pl-PL/nowa-reklamacja. Wittchen w ciągu 14 dni ustosunkuje się do oczekiwań klienta. Jeśli tego nie uczyni, uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie klienta. Reklamować produkty w Wittchen można przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy. Warto przy tym pamiętać, że roszczenie klienta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Kontakt Wittchen

W przypadku wątpliwości warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Wittchen. Można zadzwonić na infolinię pod numer 22 266 88 00, która działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 lub napisać mail: esklep@wittchen.com.

Wyceń przesyłkę ze zwrotem Wittchen