Jak zwrócić towary do Chicaca?

Butik Chicaca to miejsce w internecie, w którym można zrobić modne zakupy. Polska marka swoją ofertę szczególnie kieruję do pań, które cenią luźny, casualowy oraz kobiecy strój i lubią wyróżniać się w tłumie. Z szeregu różnych propozycji bez problemu można dopasować doskonałe jakościowo i oryginalne ciuchy. Intuicyjna jest również procedura zwrotu towaru lub jego wymiany w Chicaca.

Odstąpienie od umowy z Chicaca

Klient ma prawo odstąpić od umowy z Chicaca w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez konieczności podawania powodów swojej decyzji. Wystarczy w tym czasie przesłać informację o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy listownie na adres: Chicaca, ul. Brzezińska 50, 44-203 Rybnik lub mailem: sklep@chicaca.pl. Można skorzystać ze wzoru lub sformułować jednoznaczne oświadczenie.

Zwrot środków od Chicaca

Chicaca zwraca wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), nie później niż 14 dni od dnia, w którym Chicaca otrzymała oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zwrotu płatności Chicaca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem.

Chicaca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania.

Wysyłka zwrotu Chicaca

Przesyłkę ze zwrotem towarów Chicaca należy odesłać nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował o odstąpieniu od umowy. Klient musi ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy Chicaca wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Adres zwrotów i reklamacji Chicaca

Przesyłkę z produktami Chicaca należy odesłać na adres:

Chicaca Sp. z o. o., Sp. k
ul. Brzezińska 50,
44-203 Rybnik

Jak zapakować paczkę ze zwrotem Chicaca?

Do paczki ze zwrotem Chicaca należy zapakować również uzupełniony formularz zwrotu lub reklamacji z numer konta oraz paragon. Chicaca nie przyjmuje zwrotów towaru zakupionego online w sklepach stacjonarnych.

Przesyłkę ze zwrotem Chicaca należy zapakować w taki sposób, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Paczkę można wysłać pocztą lub tanim kurierem. Jeśli nie chcemy czekać na przyjazd kierowcy, możemy dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.

Jak reklamować towar w Chicaca?

Reklamacja w Chicaca wymaga formy pisemnej. Formularz http://chicaca.pl/img/cms/pdf/chicaca.pl_Formularz_reklamacyjny.pdf dostępny na stronie internetowej sklepu należy wysłać listem tradycyjnym na adres:

Chicaca Sp. z o. o., Sp. k
ul. Brzezińska 50,
44-203 Rybnik

Formularz powinien zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne klienta.

Jak szybko Chicaca rozpatruje reklamację?

Chicaca reklamację rozpoznaje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Decyzję przesyła na wskazany adres lub mail. Klient jest zobowiązany przesłać lub dostarczyć do sklepu stacjonarnego Chicaca reklamowany produkt. Konsument może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Poza tym może również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Kontakt z Chicaca

W przypadku pytań czy wątpliwości warto skontaktować się z Chicaca pod numerami telefonów 22 4902866 lub 666 979 866 lub drogą elektroniczną zwroty@chicaca.pl w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00.

Wyceń paczkę ze zwrotem Chicaca